Andere bestanden / Different files

Die Spleenmap geeft aldoor fouten bij het uploaden.

Deze map staat er volgens mij goed op.

Dit zijn alle andere bestanden die bij de posts van Fred zaten.

The map of Spleenfiles keeps causing errors.

This map is to my knowledge OK.

These are the files Fred uploaded with his posts.

https://1drv.ms/u/s!Akk0FNb94XCVy3dNNxIEoiP-5wtf?e=AJbHkP

9 gedachtes over “Andere bestanden / Different files

    1. Ben op zoek naar de jingle/begintune van het VPRO programma Spleen. Enig idee waar ik dit zou kunnen vinden? Ik hoor het graag. Marco

        1. Hi Jan, de link is verlopen en de blog ziet er nogal inactief uit… Is er enige manier waarop ik in contact met je zou kunnen komen? Ik zie graag dit baken in popcultuur zien herleven. mail of app me gerust: collinakkerman@msn.com
          +31622223696

          mag misschien een speed verslaafde snotaap van 21 zijn maar doe dan toch in ieder geval een poging een stukje (muzikaal)erfgoed in stand te houden 😉

Plaats een reactie