Nieuw adres voor de bestanden

Fred had zijn bestanden in Stack staan.

Stack stopt met het account dat hij had (was gratis).
Ik heb voor mijn platenmaatschappijtje een betaalde stack. Daar gaan we op verder.

Ik ben nu alles van Fred’s cloud naar mijn pc aan het kopiëren en dan zal ik alles weer uploaden naar de mijne. Betekent wel dat de links in zijn posts niet meer werken.
Mail me ff dan krijg van mij de juiste link.

New adress for the files

Fred’s files were in Stack

They are terminating the free accounts. I wil continue on a paid account on stack of mine.

I’m copying all his files to my pc and will upload them later to my stack-account. Links in the posts will not work anymore. If you need one you can mail me for the right link afterwards.

29 gedachtes over “Nieuw adres voor de bestanden

    1. Hallo Nico, Ik zie op de sheets van Fred op die datum geen Manu Dibango en Tears for fears. Wat zoek je precies van die bands? Gr. Jan

      1. Hallo Jan,

        Manu Dibango speelde op 20 augustus 1983 op het African Music Festival in het DHC-stadion in Delft.
        De uitzending was op 25-9-83, Spleen magazine 52.

        Setlist:
        Big blow
        Manga Bolo
        Soul Makossa
        Nigil Bane
        Afric sana frique
        Waka Juju

        Mvg

        Nico

    1. Hallo John,
      Er is niet een nieuwe link.
      De bestanden hadden allemaal een eigen link naar Stack, dat hebben ze in de nieuwe situatie ook maar naar mijn cloud. Volgens mij doet het stack-account het nu nog, dus daar kan je alles nog vinden.
      Als je iets niet kan vinden, kan je het me vragen dan repost ik het of stuur je de link.
      Gr. Jan

  1. (ik hoop maar niet dat dit dubbel binnenkomt)

    Beste Jan,

    Ik heb sinds kort dit blog gevonden nadat ik in Google The Mo concert invoerde. Wat een genot is die opname. Het komt zoals het heet van het soundboard en er staan nieuwe nummers op die niet op de plaat staan en of op de cd die gemaakt is van hun drie elpees. Het “nieuwe” Dance Fever is voor mij een hoogtepunt. Fred gaf aan dat het de tweede bezetting was (zonder details), die vrijwel geheel de eerste elpee speelde.
    Er staan op het blog heel veel opnamen op van het VPRO programma Spleen op. Ik ken het programma niet, maar ik heb wel veel informatie over het programma Frontlijn. De muzieksmaak is hetzelfde. De informatie van Frontlijn is voor mij nog steeds een bron om oude platen aan te schaffen om via vinyl nog beter het origineel te kunnen beluisteren.
    Ik heb een paar vragen:
    Je geeft aan dat er 4TB aan data is die is geïnventariseerd. Is het mogelijk om die inventarisatie online beschikbaar te maken? Ik bedoel dus niet de opnamen zelf, maar wat het archief bezit.
    Zijn er ook lijsten van Frontlijn zoals je die hebt van Spleen?
    Is er een lijst van de platenverzameling van Fred en wat wordt er met deze verzameling gedaan? Ik heb natuurlijk als verzamelaar interesse als de verzameling in het verlengde zit van het programma Spleen. In ieder geval bedankt voor je werk aan deze verzameling, voor mij in ieder geval weer heel veel luisterplezier.

    Mvg
    Nico

    1. Hallo Nico,

      Om te beginnen met de platenverzameling, daarvan weet ik dat de nabestaanden die nog willen behouden, maar ik deel je belangstelling, hij heeft een prachtige verzameling lp’s, cd’s dvd’s en andere dragers.
      Wat de digitale erfenis aangaat, heb ik de afspraak dat die alleen voor het blog wordt gebruikt.
      Er zijn wel andere belangstellenden (platenmaatschappijen) geweest, maar dan overleg ik dat per keer met Fred’s zus.

      En eerlijk gezegd, ben ik er zelf ook niet voor. Je merkt hoe lang het duurt om zicht te krijgen op wat er allemaal is. Vééééél en als ik dat publiceer, ben ik wellicht ook behoorlijk bezig met verzoeken om dit en dat te publiceren of te WeTransfereren.

      Ik zal nog eens kijken of er ook ergens een Frontlijn overzicht is. Fred hield alles bij, maar niet zo systematisch, dus zo’n lijst kan overal op zijn schijven staan (10-tallen schijven).

      Geniet intussen van wat er al staat!!

      Groet, Jan

      1. Beste Jan,

        Dank je wel voor de snelle reactie. Je geeft me wel een beetje het gevoel dat je op een verzameling zit zoals de kluis van Prince. Daar zijn ook prachtige concerten uitgekomen. Ik blijf hopen dat je zoals Fred nog wat met ons deelt en als dat niet zo is, is de blog nu ook al super en zal het verlangen blijven.
        Als de familie zich bedenkt en een goeie prijs voor de verzameling willen, laat het weten. Ik koop nu alles los, wat ook zijn charme heeft, maar dit lijkt een heel aantrekkelijke verzameling.
        Ik hoop dat je informatie over Frontlijn kan vinden. Zijn er nog meer Spleen uitzendingen die niet online staan? Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst.

        Gr, Nico

        1. Ha, die kluis is leuk voor een kleine groep liefhebbers, niks vergeleken met profs uiteraard.
          Voor zo ver ik kan overzien had Fred alles van Spleen wel online, hij hoopte missende stukken nog aan te vullen.
          En dat posten, moet inderdaad eerdaags maar eens gaan gebeuren.
          Ik heb wel wat verzoekjes, dus als je ergens naar zoekt, dan kan ik kijken of het er tussen zit. Doe ik dat bij de eerste posts.

  2. Hallo Jan, bedankt voor je werk! Heb je misschien hulp nodig? Ik zou alle oude links in alle posts wel kunnen vervangen door de nieuwe links, als je me een login geeft voor de site en een lijst met oud nieuw

    1. Hoi Mark, wel een tof aanbod, maar ik heb welgeteld 1 verzoekje gehad, voor een nieuwe link. Dus die moeite gaan we ons besparen. Gr. Jan

  3. Hi Jan. I have just discovered your work & the continuing life of Fred’s blog. I have downloaded several filesets & I thank you so much for allowing that opportunity!

    The one fileset that I noticed had not been updated w/ a new link was one I would be interested in downloading. It is this one:

    Warren Zevon Hammersmith Odeon, London 27th February 1988 (BBC)
    Original date = 2011-11-14
    https://fredheadset.wordpress.com/2011/11/14/warren-zevon-hammersmith-odeon-london-27th-february-1988-bbc-3/

    If there is any chance of re-posting this show for download, I would be grateful. I hope 2021 will be a wonderful year for you & your friends & family!!
    Steve

    1. alles staat nu nog achter de juiste link.
      Pas als de bestanden verhuist zijn kan ik je een link naar het bestand dat je zoekt geven.
      Gr. Jan

Plaats een reactie